18.8.16

sterke oma

woensdag, 17 augustus 2016

Met Lonne gaat het nog hetzelfde. Doordat ze zo weinig loopt is het hijgen duidelijk minder. Dat geeft een hoop rust, zowel voor Lonne als voor mij, want onwillekeurig ben je de hele dag naar dat gehijg aan het luisteren.
Nu bedacht ik opeens dat ik niet alleen foto's heb van Lonne's moeder, maar ook van haar oma. Die heb ik ontmoet toen ik bij de fokker naar Lonne ging kijken. Die oma heette Xanne, officiële naam Yazilikaya Fama us Arsnouphis. Geboren in 1994 en overleden in 2008, zij is dus VEERTIEN jaar geworden. Toen ik in 2005 Lonne ging halen, was oma dus ongeveer net zo oud als Lonne nu. De fokker zei dat ze wel bejaard was, maar nog heel goed voor haar leeftijd, ze had alleen een beetje staar. En nu ik die foto's terug zie, is alsof ik Lonne zie liggen. Wat lijkt ze op haar Grootje!





Hier speelt de 6 maanden jonge Lonne met de teckel des huizes. Oma slaap gewoon door.

 
Als Lonne de genen heeft van haar grootmoeder, kan ze nog een paar jaar mee!
Heel veel honden van deze fokker zijn trouwens hoogbejaard geworden, zelfs tot 16 jaar. http://www.landseerect.nl/
 
 

Geen opmerkingen: