19.8.16

Lonne 12 jaar

zaterdag, 20 augustus 2016

Vandaag is Lonne  twaalf jaar geworden! Ik heb haar voor deze gelegenheid in de bloemetjes gezet.


Vroeger kreeg Lonne altijd een verjaardagscadeautje. Meestal een enorm bot om op te kluiven, maar zonder kiezen vindt ze dat niet meer fijn. Of, nog langer geleden, maakten we een lange wandeling langs het strand en ging ze zwemmen in zee, dat vond ze heerlijk. Maar dat kan ze niet meer. Ik heb geen idee waar ik haar extra mee kan verwennen. Wat ze nu fijn vindt is: veel slapen, het liefst in de tuin; vijf minuten spelen met de snoepjesbal; en vooral zo min mogelijk lopen. Maar dat gebeurt al iedere dag. Dus zal ik haar vandaag extra knuffelen en haar influisteren dat ze nog lang bij me moet blijven.  Hier een overzicht van haar afgelopen jaar.
 


Natuurlijk kwam er, zoals iedere verjaardag van Lonne,  een leuke felicitatiekaart van Tante Zeeland, en kreeg ik telefoontjes met felicitaties.






En het buurmeisje kwam Lonne feliciteren, met cadeautjes. Natuurlijk waren dat lekkere snoepjes. Ze had er heel mooie pakjes van gemaakt.
 En toen moest er geknuffeld worden.




1 opmerking:

القمر السعودى zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.