5.9.14

poot verstuikt

vrijdag, 5 september 2014

Gisteravond ging er iets mis. Ons buurmeisje kwam met Lonne spelen. Dat doet ze wel vaker; na het eten mag ze nog buiten spelen en dat doet ze graag met Lonne. Samen ballen. Dat meisje en Lonne zijn dol op elkaar. Als Lonne haar stem hoort kijkt ze verwachtingsvol op en loopt al naar de deur, of zoekt naar haar bal. Als ik Lonne in de buurt uitlaat op een tijd dat de school uitgaat, hoor ik al van verre: "Looooooooonne !!!!"  En dan wordt er geknuffeld. Heel leuk.
Maar gister ging Lonne iets te enthousiast achter de bal aan en ze struikelde over de stoeprand. Toen was het uit met de pret.
Ik heb haar direct Traumeel-tabletjes gegeven. En Lonne heeft de rest van de avond geslapen. Totdat ze voor de nacht er toch even uit moest. Pffff, wat ging dat moeilijk. Ze kon bijna niet op haar rechtervoorpoot staan. Gelukkig is de plas-plaats dichtbij. En vanmorgen was het nog zo erg. Ik hou haar onder de pillen en ze hoeft niet te lopen, alleen als het nodig is. Ze ligt nu onder haar privé palm in de kamer.
 
 
Het zal na een paar dagen wel weer over zijn; ik heb onderhand ervaring met Lonne's gestruikel!
 
 
 

1 opmerking:

Myrtsa zei

Hi, ik heb een verwijzing gemaakt op Facebook naar Lonne. Hoop dat ze snel weer ok is! Wel jammer dat je geen Facebook hebt ....

Dikke lebber Myrtsa