1.8.13

we waren voorbereid

donderdag, 1 augustus 2013

We waren erop voorbereid, op de meer dan 30 graden. Maar toch blijft het ongemakkelijk. Vanmorgen vroeg naar het bos, dat was heerlijk. Lonne heeft meer dan een half uur gelopen, dat is lang voor haar doen. Het was ook gezellig, want per 1 augustus (vandaag dus) mogen de honden er weer loslopen. Dus was het 'druk'.  Veel bekende honden/bazen die we vanaf maart niet meer hebben ontmoet. Thuis was het al behoorlijk warm in de tuin. Ik ben op de fiets naar de boer gegaan, voor boter en karnemelk. Toen ik daarvan rond half twee terug was, kon je echt niet meer buiten zijn. Zo heet. Lon liep even de tuin in, maar met dezelfde gang weer naar binnen. Opeens dacht ik aan de ventilator die ergens in de berging stond. Een beetje frisse lucht zou Lonne wel prettig vinden.
  


Ik vind het altijd moeilijk om overdag te gaan zitten zitten. Dus ben ik koekjes gaan bakken. Daarbij was de ventilator wel prettig.



Ze zijn goed gelukt!

's-Avonds de tuin sproeien. Lonne is dol op een waterstraal uit de tuinslang, maar van een sproeier moet ze niets hebben.

Geen opmerkingen: