3.8.13

heerlijke dag

zaterdag, 3 augustus 2013

Heerlijk was het vandaag. Normale zomer temperatuur en een stevige wind. In huis heb ik alle ramen tegen elkaar open gezet zodat de benauwde warmte werd weg geblazen. Op de zolder veroorzaakte dat een herinnering aan vroeger. Intimi begrijpen wat ik bedoel.
  


Lonne en ik hebben vandaag niets bijzonders gedaan. Ik hoef niet groots en meeslepend te leven; (dat wordt afgeraden) gewoon in het bos wandelen,  met Lon een spelletje spelen en wat in de tuin werken. Het is heerlijk rustig nu. Geen geschreeuw, geen schuurmachines of hogedrukspuiten want de halve buurt heeft zich vanmorgen vroeg in de Zwarte Zaterdag gestort. En ze blijven twee of drie weken weg. Nu begint mijn vakantie! En Lonne kan in alle rust en koelte haar dutje doen.


Eerst heb ik de heg gesnoeid. Mijn zus komt logeren dus moet het netjes zijn. . .


Morgen is de heg in de voortuin aan de beurt.

Geen opmerkingen: