17.1.11

laatste dag HONDEN VERHALEN

maandag, 17 januari 2011

Vandaag is de laatste dag dat mijn website http://www.hondenverhalen.nl/ in de lucht is. Morgen is het afgelopen. Dat voelt raar, meer dan twee jaar heb ik met veel plezier mijn boekje HOND via de site onder de aandacht gebracht. Zonder veel succes overigens. Althans, de site werd volgens de statistieken wel goed bezocht, maar het boekje werd niet bepaald een bestseller! Nu ook de uitgever niet meer bestaat (door overlijden van de eigenaar) en het boekje dus niet meer via de boekhandel leverbaar is, vind ik het tijd om te stoppen. Jammer van de domeinnaam, via Google was die heel snel te vinden.


Het begon als een aardigheidje. Een familielid zocht voor haar website http://www.dogtravel.nl/, verhalen over de belevenissen van een baas met zijn hond. Lonne was toen net een paar maanden bij mij en ik had voldoende stof tot vertellen. Iedere maand plaatste zij een verhaal van mij. Toen raakte ik een beetje door mijn onderwerpen heen. Als de hond volwassener wordt, maak je steeds minder gekke situaties mee.  We zijn er mee gestopt. Maar het was jammer om niets meer met die verhalen te doen. Dus heb ik een boekje laten maken bij een PrintingOnDemand uitgever. Dat is niet goedkoop. En er kwam nog een bedrag bij voor opname in het bestand van Centraal Boekhuis, waardoor het bij de boekhandel te koop was. Wat was ik trots toen ik mijn boekje bij Bol.com zag staan. En bij Bruna en Selexys. WAUW!!!
Nu is het boekje niet meer leverbaar en ik heb geen zin (en geld) om weer een uitgever te zoeken en ik ga ervan uit dat het niet interessant is voor een reguliere uitgever.
Wie weet, plaats ik alle verhalen nog eens op deze blog??

Geen opmerkingen: