31.8.16

even thuis

woensdag, 31 augustus 2016

Lonne is weer even thuis. Vanmiddag kon ik de urn met haar as bij de dierenarts ophalen. Ik ging op de fiets, maar het pakket was zo groot, het paste niet in de mand. Dus ben ik naar huis gaan lopen. Onwillekeurig nam ik de route die ik vaak met Lonne liep, in haar goede dagen, en zei: "kijk Lon, nu ben je hier echt voor het laatst".
En thuis heb ik het restant Lonne op haar plek gezet, met haar speeltjes erbij. Zondag gaan we in Rust en Vreugd de as verstrooien. Godzijdank gaat mijn zoon mee, hij had ook een hechte band met Lonne, want dit kan ik niet alleen.
 









Een klein beetje van haar as heb ik in een glazen potje gedaan en dat in de tuin begraven, op de plek waar Lonne altijd lag. Daar heb ik een solar lampje gezet en iedere avond, voordat ik ga slapen, kijk ik even naar buiten en zie dat kleine lichtje.
Slaap zacht, lieve Lonne.


 

2 opmerkingen:

Jules zei

onze laatste wandeling Lonne.......

Anoniem zei

Lieve Loes,

Gecondoleerd met Lonne... Je maatje... heel veel sterkte! xxx Nicole en Safira