7.7.14

trots op mijn tuintje

maandag, 7 juli 2014

De duizendknoop in mijn tuin(tje) staat vol in bloei en trekt heel veel bijen aan. Ik ruik niets aan de bloemen, maar misschien komen de bijen niet op de geur, maar op de kleur af. Je hoort ze luid zoemen en het is een leuk gezicht, die bezige bijtjes. Ik dacht: ik ga het filmen. Maar dat viel niet mee. Ze zijn zo snel, net als je ze voor de lens hebt, zijn ze alweer weg. Maar als de film in slow motion wordt afgespeeld zie je goed hoe ze de bloem helemaal 'aflikken'.
 

Omdat ik toch met de camera bezig was heb ik de rest van mijn tuintje ook gefotografeerd. Want ik ben best trots op het resultaat van de veranderingen die ik vorig najaar heb aangebracht. Door een strookjes gras weg te halen zijn de plantenvakken groter geworden en was er plaats voor veel nieuw struiken en bloemen. Zoals de duizendknoop.

Roos Lady Mitchel

 

Geen opmerkingen: