13.2.14

het laat me niet los

donderdag, 13 februari 2014

Lonne is nog steeds normaal. Maar ik niet; het verdwijnen van die 2e bal laat me maar niet los. Als ik er aan denk dat Lon misschien rondloopt met een bal in haar maag, word ik misselijk. Gistermiddag heb ik met een takje in haar ontlasting gepeuterd (bah!) en vond dat die wel heel snel uiteen viel. En nu denk ik dat ik sporen van de bekleding van een tennisbal zag. Het was groenig en poederachtig. Heel raar. Ik had een plastic zakje bij me en heb de poep opgeraapt en naar de dierenarts gebracht. Hij zou het nakijken. Vindt hij iets verdachts, dan belt hij me. Nu is het 12.30 uur, nog niets gehoord.

Om half vijf kreeg ik antwoord: er was niets in de ontlasting dat wees op resten van de buitenkant van een tennisbal. Ik moet afwachten; de tijd zal het leren.








Alle tennisballen heb ik opgeborgen. Alleen met deze bal mag ze spelen, want die zal ze toch niet doorslikken?

Geen opmerkingen: