25.6.13

de 10.000 ste bezoeker

dinsdag, 25 juni 2013

 
De 10.000 ste bezoeker heeft vandaag mijn blog bekeken !! In bijna drie jaar tijd, vanaf het begin op 20 augustus 2010, is er dus 10.000 keer hier een bezoeker geweest. Stelt natuurlijk niets voor. Er bestaan blogs die dat aantal in één dag halen. Ik heb ook geen idee wie het allemaal waren, want er reageert niemand.
              BEHALVE MIJN TWEE TROUWE LEZERS; MIJN ZUS EN MIJN ZOON. 
Maar hun reactie hoor ik rechtstreeks, en dat is wel zo gezellig. Het is ook niet mijn opzet om veel aandacht te krijgen. Ik doe het uitsluitend voor mijn eigen plezier.  Om al die leuke momenten met Lonne te bewaren.
 
 


1 opmerking:

Anita zei

hoi

ik vond jouw blog via LibraryThing. Lonne is een prachtige hond en van het zelfde jaar als mijn korthaar Chow Chow (Chimay).
Ik heb je toegevoegd aan mijn volglijst.