15.4.13

weer mank

maandag, 15 april 2013

Weer heeft Lonne zich verstapt. Het gebeurde thuis in de tuin! Ze liep enthousiast vanuit huis de tuin in en vergat (?) het afstapje. Ik zag haar zwikken en hoorde haar piepen. Het deed pijn. Een beetje wrijven en rusten, dan gaat het wel over. Maar toen ze vanavond in de gang voor 'echies' ging slapen hoorde ik gehijg en gepiep. Ach hemel, wat had ze pijn. Jankend hinkte ze door de kamer, wist niet of ze liggen, zitten of staan moest. En ik wist niet wat te doen. Maar weer voorzichtig masseren; dat liet ze wel toe, dus neem ik aan dat het enige verlichting gaf. Ik heb haar Traumeel gegeven, ieder kwartier een tabletje. Ik had er nog maar vijf, maar ze hebben wel geholpen  want uiteindelijk ging ze liggen en viel in slaap. Gelijk maar nieuwe tabletjes besteld. Ik hoop dat ze vannacht doorslaapt.

Geen opmerkingen: