30.11.12

hondenspeelgoed

vrijdag, 30 november 2012

Ik ben steeds op zoek naar leuk speelgoed voor Lonne. Zij loopt niet lang dus moet zij op een andere manier bezig gehouden worden. Onze opzoekspelletjes kent zij onderhand wel. Ik weet geen nieuwe plaatsen meer te bedenken waar ik snoepjes kan verstoppen, dus loopt Lon in rap tempo door de kamer en heeft binnen een paar minuten alle lekkers gevonden. Verder heeft ze een bal waar snoepjes in kunnen, die vindt ze wel heel leuk, maar dat is ook iedere dag hetzelfde spelletje.
Op internet vond ik heel veel hondenspeelgoed en dan bedoel ik niet die latexbeestjes of de kongs, maar speelgoed waarbij je hond moet nadenken. En vooral veel moeite moet doen. Maar die zijn loei-duur. Via het Landseerforum kreeg ik een gouden tip! Neem een kartonnen doos, verfrommel kranten, zakjes, lege doosjes, van alles wat een hond kapot mag maken en verstop hiertussen snoepjes. En het zoeken kan beginnen. Succes verzekerd. En dat klopt. Lonne is er vanavond zeker 20 minuten mee zoet geweest. En daarna was ze ontzettend moe. Inderdaad een gouden tip: het kost niets!
 


Geen opmerkingen: