24.5.12

poldertochtje

donderdag, 24 mei 2012

Lonne voelt zich niet zo lekker bij de hoge temperaturen van de afgelopen dagen. Normaal loopt ze al niet zo graag, maar nu is ze niet vooruit te branden. Om haar toch de nodige lichaamsbeweging te geven waren we vanmorgen al vroeg in het bos. Dan is het nog koel.



Het was nog een beetje wazig tussen de bomen.

Maar na een kwartiertje ging ze zitten! En ze bleef zitten; ze liet zich niet verleiden door geroep of lieve woordjes. Tja, dan keer je om, richting auto. Ze was blij toen ze daar eenmaal in zat. Om 9 uur waren we weer thuis. Toen had ik nog een hele dag voor de boeg. Eerst in de (koele) voortuin kranten bijlezen. Lonne lekker lui op de stenen. Maar om 11 uur werd ik onrustig. Sorry Lon, maar ik ga fietsen.
Ik heb een tocht door de polder gemaakt. Ik hou van de ruimte.

Geen opmerkingen: