14.10.11

super hagedis in het bos !!

vrijdag, 14 oktober 2011

Vandaag weer zo'n mooie herfstdag. Zoveel zon en geen wind, dat was genieten. We zijn naar het bos geweest. Camera mee, want ik wilde paddestoelen fotograferen, daar zijn er nu zoveel van en allemaal verschillende soorten. Ik ben geen mycoloog , ik vind ze gewoon mooi. Natuurlijk had ik ook ballen voor Lonne bij me. Kan ze lekker mee spelen als ik in het zonnetje op een bankje zit. Lonne weet precies waar die bankjes staan, dus liep ze alvast vooruit. Maar wat liep daar????? Een BEEST! 


 Het leek wel een grote hagedis! Dat kan natuurlijk niet. . . . . .


Het was een dooie tak van een denneboom. Volgens mij lag die daar niet toevallig. Er staat bij die bank geen denneboom. Ik heb zo'n vermoeden dat iemand met een wel heel bijzonder oog voor kunst die tak ergens heeft gevonden en op zo'n manier heeft neer gelegd alsof een hagedis naar de bank kroop. Ik was één moment verrast!!
Het deed me denken aan een beeldengroep die in 2006 in Park de Pauw stond. Omgekeerde boomstammen/takken die leken op wandelaars. Jammer dat het weg is.
















Maar nu mijn paddestoelen foto's




Geen opmerkingen: