5.3.11

"mijn" tweede hond

vrijdag, 4 maart 2011

Zonder dat Lonne het weet, ga ik al maanden, eens per week "vreemd" met Golden Retriever Maxx. Vanwege een heupoperatie kan de baas van Maxx haar hond niet goed uitlaten, dus is er een groep vrijwilligers die dat doet en één daarvan ben ik. Het is een feest om met Maxx op stap te gaan. Het is een echte lieverd. En zo rustig en gemakkelijk, ook natuurlijk omdat hij al 13 jaar is. Maar hij geniet duidelijk van zijn uitstapjes. Ik heb een filmpje en wat foto's van hem gemaakt.




Stiekum hoop ik dat ik nog lang met Maxx mag wandelen. . . . 

1 opmerking:

JUMP!4ART zei

En MaXX hoopt dat stiekem ook, dan wandelt die tenminste echt een lekker stuk door het park en wel met een ontzettend fijne [honden]vriendin van hem.
WoeffffffwoeffffffffKnufMaXX