3.3.11

in de duinen

donderdag, 3 maart 2011

Het was echt duinen-weer. Heel veel zon, maar een koude wind. Dan loop je in de duinen lekker beschut. En ik heb een nieuwe camera! Die moest ik natuurlijk proberen. Foto's maken gaat goed, ik vind ze scherper en mooier van kleur dan die ik met mijn vorige fototoestel maakte. Met het nieuwe toestel kan ik ook filmpjes maken. Jammer dat ik ze op mijn computer niet kan bekijken!  Mijn laptop is te oud en heeft te weinig schijfruimte voor al die pixels!!! Nieuwe software gaat er niet meer op, want de harde schijf zit zo goed als vol. Daar ben ik klaar mee. Een moderne camera vereist een moderne computer. Ik had wel plannen voor een nieuwe, ooit, als het mij financiëel uitkwam en dat is bijna nooit. Maar nu moet ik er toch aan geloven. 
Nu dus alleen foto's, die filmpjes komen nog wel.


1 opmerking:

JUMP!4ART zei

Wat boffen we toch met zulke mooie duinen in de buurt. Ik heb meegewandeld en ken elk plekje op mijn duim. Met de MaXX vele uurtjes rondgesjouwd. Wat zullen jullie genoten hebben. Mooie foto's van een stukje natuur om jaloers op te worden, zonnig en met een giga leuke hond.Lonne zie je genieten, rondrennen en blij worden van de geurtjes van haasjes/konijnen & de zilte zeelucht. En achter de camera jij met een gezonde glimlach.