22.10.10

druk, druk, druk

vrijdag, 22 oktober 2010

Veel te lang geen berichtjes geplaatst, maar deze baas heeft het druk, druk, druk! Natuurlijk gaan Lonne en ik iedere dag lekker er op uit, maar we kiezen ook wel vaak voor de parkjes in de buurt. Dat scheelt tijd. Waar is die baas dan zo druk mee?? Met het reguliere werk een met een extra project voor een plaatselijk museum. Maar dat is tijdelijk en a.s. zondag is dat gedaan. Dan krijg ik meer tijd voor Lonne.
Ach, Lonne wordt toch een beetje bejaard, ze hoeft niet meer zo lang te lopen. Zo vond zij het gister een prima dag. Het was mooi weer, ik was zomaar de hele dag vrij, en die hebben we in de tuin doorgebracht. Ik met klussen. Oude éénjarige plantjes eruit halen, begonia knollen naar binnen en voorjaarsbollen naar buiten. Dan ligt Lon op haar favoriete plekje mij gade te slaan en dommelt af en toe weg.
In de middag zijn we naar het bos gegaan. De bal mee, dat vindt Lonne zo leuk. Een heerlijke vrije dag was het.


Geen opmerkingen: