19.12.13

kerststal en kerstkaarten

vrijdag, 20 december 2013

Kerstkaarten, geschreven en per post verstuurd vind ik veel leuker dan digitale wensen. Ik schuw de computer bepaald niet, maar het staat zo gezellig alle ontvangen kaarten bij elkaar. Bovendien kan je ze makkelijk nog eens bekijken en de goede wensen (her)lezen.
Ieder jaar maak ik zelf een kaart (ja, op de computer) voor familie en vrienden. En dit jaar heb ik weer eens gekozen voor een kaart waar Lonne prominent op staat.


En vanmiddag heb ik ook mijn jaarlijkse Boeken Kerst Huis opgebouwd. Uiteraard met andere figuurtjes dan vorige jaar. Dit is mijn interpretatie van de kerststal.



 Het lijkt alsof er zomaar wat poppetjes staan, maar ieder figuurtje symboliseert voor mij iets van de huidige samenleving.
 

Geen opmerkingen: