2.4.12

stek Anne Frankboom groeit goed

maandag, 2 april 2012

Het gaat goed met de stek van de Anne Frankboom, die sinds december jl. op het schoolplein van de Anne Frankschool staat. Hij heeft veel nieuwe knoppen en de bovenste, die natuurlijk het meeste licht opvangt, staat op punt van uitkomen.

 Het is raar, maar iedere ochtend als ik de tuin inloop, mis ik toch die boom. Het was zo spannend om zijn ontwikkeling te volgen gedurende de seizoenen.

Maar het is goed dat hij nu op het schoolplein staat, want daar is gezien het vele "steen" een mooie boom zeer welkom.







Het opgroeien van de zaailing  in mijn tuin heb ik gefotografeerd en daarvan een filmpje gemaakt.

1 opmerking:

Baron Boeran Von Weissen Wald zei

Wat een mooie "documantaire"...zo mag je het wel noemen, ik werd er ontroerd door...Héél mooi!

Liefs, Nicole