6.12.11

kermis in de hel. . .

maandag, 5 december 2011

Als het regent en tegelijkertijd de zon schijnt, zei mijn schoonmoeder: "Het is kermis in de hel". Als dat waar is, dan was het vandaag feest in de onderwereld! Buien en zonneschijn overlapten elkaar en dat met een flinke wind erbij; lekker herfstweer. Het was heel mooi in het bos. Prachtig licht met de laagstaande zon.


En nog steeds groeien er paddestoelen.

Deze staken als bloemen uit een boomstam.

In mijn eigen tuin is het ook bijna winter. De  stek van de Anne Frankboom is zo goed als kaal. Alle bladeren zijn eraf. Ik denk dat tussen nu en twee weken de boom wordt weg gehaald. Dan gaat hij naar het schoolplein van de Anne Frankschool. Ik zal hem nog missen, na drie jaar vertroetelen.



 Ik heb twee mooie gave bladeren gedroogd. Die bewaar ik als aandenken.


1 opmerking:

Baron Boeran Von Weissen Wald zei

Wat leuk dat je de boom schenkt aan de Anna Frankschool! Maar kun je die nou nog wel overplanten? Moet je niet wachten tot het voorjaar?

Groetjes Boeran en Nicole