3.10.11

dierendag

maandag, 3 oktober 2011

Morgen is het dierendag en ik denk dat dieren die het al heel goed hebben,  deze dag nog meer verwend worden. Neem nou Lonne. Het ontbreekt haar aan niets, ze wordt iedere dag goed verzorgd en krijgt heel veel aandacht. Toch heb ik iets bedacht waar ze erg blij mee zal zijn. Haar grootste hobby is slapen! En dan het liefst zo dicht mogelijk bij mijn stoel. Graag zó direct achter me, dat ik bijna niet kan opstaan zonder over haar poten te struikelen. Morgen zal ik de hele dag thuis blijven en rustig op mijn stoel gaan zitten. . . .


Op mijn blog  Honden in de kunst heb ik mijn idee over dierendag al beschreven en zo denk ik er nog steeds over. Als alle mensen, wereldwijd, één dag beseffen dat heel veel dieren het niet goed hebben hoop ik dat zij daar iets aan doen.

Geen opmerkingen: