11.7.11

spieren en pezen

maandag, 11 juli 2011

Vandaag kreeg ik telefonisch de uitslag van het onderzoek via Lonne's foto's . De aanhechtig van de pezen en spieren is Lonne's zwakke plek. (dus toch)
De komende week zal de mevrouw, ook weer via de foto's, proberen die spieren en pezen te beinvloeden, of wat dan ook. Ik weet nog steeds niet goed hoe ik dit onder woorden moet brengen. Het is allemaal zo onwezenlijk voor mij. Ik wil dingen graag doorgronden en begrijpen, maar hier kan ik me niets bij voorstellen. Het lijkt een soort voodoo, maar dan met goede bedoelingen.
Hoe dan ook, ik moet komende dagen goed op Lonne letten of er veranderingen zijn. Dat ze langer kan lopen en met meer plezier. Of dat er niets verandert.
Ik zal eens vragen of  de genezeres misschien heel erg aan Lonnes buik heeft gedacht, dat ze daarom diarree had (flauw) 

Geen opmerkingen: