27.4.11

de Horsten

woensdag, 27 april 2011

Sinds ik een hond heb (2003) ben ik niet meer in de Horsten geweest, want honden zijn daar verboden!
Aangezien ik (bijna) naast de Horsten  ben opgegroeid heb ik er veel goede herinneringen aan. Wandelingen met mijn ouders, en later met mijn eigen kinderen. De Horsten was bijna je achtertuin. Dit landgoed is zo aantrekkelijk omdat het een combinatie is van bos en weilanden. En er is natuurlijk DE seringenberg. Vele jaren heb ik het in bloei staan van de bomen gemist. Ieder jaar was ik er te vroeg of (meestal) net te laat.
Maar dit jaar was ik op tijd! Omdat Lonne een beetje sloom wordt en niet zo lang wil lopen, ga ik vaak alleen op stap, dus vandaag naar de Horsten. Er was gelukkig niets veranderd.
Nu pas merk ik dat het vandaag de verjaardag was van Willem Alexander. Zou hij deze dag ook in zijn achtertuin hebben gewandeld?

Geen opmerkingen: