22.2.11

een kilootje eraf!

dinsdag, 22 februari 2011

Lonne staat nu een maand op dieet en is één kilo afgevallen! Ze weegt nu 67 kilo. Nog vijf kilo's moeten eraf, om de gewenste 62 kg. te bereiken. Dan zijn we dus vijf maanden verder!! We waren vanmorgen bij de dierenarts waar Lonne op de paardenweegschaal werd gewogen en de DA vond het prima dat het afvallen zo geleidelijk gaat. Gewoon dit dieet volhouden, ook als Lon haar ideaal gewicht heeft bereikt. Dat is wat ik de vorige keer fout heb gedaan. Onwillekeurig ben ik wat nonchalanter geworden in het voeren. Niets meer wegen, maar op het oog voer geven. Fout dus!!
En we wandelen heel veel. Als Lon na een half uur begint te 'sloffen' loop ik toch door, ik wil dat ze minstens een uur aan één stuk door loopt. Ze haalt het best, madame is soms gewoon lui.  Bovendien is het ook goed voor de conditie van de baas.
Hier een foto van mijn dikke meisje, vanmiddag gemaakt, in de duinen.


Geen opmerkingen: