4.1.11

al weer vier dagen

dinsdag, 4 januari 2011

Het nieuwe jaar is alweer vier dagen oud. Ik vind het nog raar om 2011 te schrijven, vergis me vaak en zet dan 2010. Oudejaarsdag en -avond zijn bij mij rustig verlopen, maar buiten niet. Exact om 10 uur in de ochtend begon het geknal en rond 02.00 uur was het pas over. Lonne had geen last van de herrie. Ze sliep er gewoon doorheen, alleen om 0.00 uur toen het heel heftig was, keek ze steeds naar mij. Maar ik reageerde niet, dus zij ook niet. Verder heb ik niets spectaculairs te melden. Het dooit, bijna alle sneeuw is weg. Lon en ik maken onze dagelijkse wandelingen onder bewolkte hemel, het is allemaal een beetje grauw en saai en toch nog koud. De tuin is na al die sneeuw een verschrikkelijke puinhoop. Alles is geplet en de plantjes zien zwart. Je kunt je niet voorstellen dat het allemaal weer groen gaat worden. Ik verheug me erop!

dit WAS mijn sneeuwpop

Geen opmerkingen: