4.12.10

zoveel sneeuw

zaterdag, 4 december 2010

Vanmorgen vroeg met Lonne op stap, want zaterdag is voor haar baas werkdag! Het was veel minder koud dan gister en er lag maar een klein beetje sneeuw. Maar tijdens mijn werk zag ik het al: sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw. Het bleef vallen. Heel langzaam in de auto naar huis gereden. Toen met Lonne naar buiten. Ze zakte tot haar knietjes in de sneeuw. Prachtig vond ze het en zoals alle honden dat doen ging ze met haar neus door de sneeuw en dan hollen! Natuurlijk mijn camera niet bij me!! (vergeet dat foto's leuk zijn op een blog)
De buurkindertjes ware druk met sneeuwpoppen maken en sneeuwforten bouwen. Lonne kissebisde daar gezellig tussendoor terwijl ik mijn straatje begaanbaar  maakte. Het is zo leuk om te zien hoe Lonne door alle kinderen volkomen is geaccepteerd. Als Lon in de weg loopt schuiven ze haar gewoon opzij. Lon op haar beurt struint alle voortuintjes af op zoek naar ballen. Vanmiddag vond ze er eentje bij de meisjes van de overkant. Ze mocht de bal houden. Lonne blij.


sneeuwhoed op de tuintafel



Geen opmerkingen: