11.11.10

vreselijk slecht weer

donderdag, 11 november 2010

Meestal vind ik het weer, gewoon het weer. Nat, droog, warm of koud ik, vind het altijd prettig om buiten te zijn. Maar vandaag !!!! De combinatie windkracht 7 en zware regenbuien, dan blijf ik toch liever binnen. Maar ja, Lonne denkt daar anders over. Ik kreeg niet de indruk dat ze liep te genieten, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik niet blij deed. Het was ook saai, alleen maar een rondje lopen in de buurt. Ik durfde niet naar het bos. Als je ziet wat daar met een flinke storm uit de bomen waait, daar hoef ik niet onder te lopen.
Om toch een beetje lol te hebben deden Lon en ik in huis een opzoekspelletje. Daar is ze altijd voor te porren en ze wordt er ook lekker moe van.  Ik doe een bal in een sok, dan moet Lonne de gang in en ik zoek dan een moeilijk te vinden plekje. Nou, het duurt geen minuut of ze heeft de bal gevonden.



Ik verstop ook wel van die hele kleine beloningssnoepjes. Dat is wat moeilijker zoeken. Ja, ja, wat je al niet doet om je hondje bezig tehouden!   

1 opmerking:

Myrtsa zei

Wauwie Lonne!!! Wat kun jij dat goed!! Dan kun jij vast net als Merlin ook heel goed puzzelen...heb je dat al eens gedaan Lonne??