30.11.10

kkkkkoud!

dinsdag, 30 november 2010 

Het is nu toch echt winter hoor. Het is zo koud dat ik Lonne's winterbedje heb neergelegd. Lekker warm met een isolerende onderkant en de opstaande randjes houden de tocht langs de vloer tegen. Ze ligt er zo lekker, ze had vanmiddag niet zo'n zin in buiten spelen.



En ik had nog wel een tochtje naar de Vlietlanden in gedachten. Wat zal het mooi zijn langs het bijna bevroren meer en overal sneeuw. Ik had Lonne's voetzolen ingesmeerd met Vaseline tegen de ijsklontjes, want het is wel een eindje lopen. Maar daar aangekomen voelde de windkracht 5, die door de open vlakte woei zo vreselijk koud, dat we snel weer in de auto zijn gestapt en naar het bosje zijn gereden. Daar loop je redelijk beschut. Het werd toch een leuke middag.
Ondanks de vette voetjes moest ik toch een paar keer "sneeuw ruimen".

En voor morgen wordt er nog meer kou en wind verwacht. Waar zullen we dan heen gaan?

1 opmerking:

JUMP!4ART zei

Wat heeft Lonne het toch getroffen met zo'n goed vrouwtje ... {haha 'vrouwtje' vind ik eigenlijk zo'n stomme naam, maar bazinnetje klinkt ook zo moimoi. Vind je niet?} Jij denkt ook aan alles, doe nooit wat met de voetjes van MaXX tijdens de sneeuwtijd, volgens mij heeft hij daar ook geen last van. Maar kan er naast zitten met mijn gedachtes hoor. Misschien verlangt die al jaren naar echte 'moonboots', wie weet?
;-) Nog steeds een beetje de pest in dat ik de Herfst en nu dus ook de Wintertijd dit jaar in het bos/vlietlanden/strand moet missen.Wat zal dat volgend jaar een feestje zijn, weer kunnen lopen waar ik graag wil. Warme groetjes, Benona & knufje van MaXX