18.9.10

z'n gangetje

zaterdag, 18 september 2010

Veel nieuws heb ik niet te melden, alles gaat z'n gangetje. De afgelopen week heb ik veel gewerkt. Als ik weg ben slaapt Lonne. Soms voel ik me weleens schuldig als ik weer zonder haar de deur uit ga. Maar ik merk nooit dat ze het erg vindt. Ze krijgt natuurlijk een lekker pensstaafje voordat ik vertrek, dus als ik mijn tas en sleutels pak zit ze al op haar vaste plaats in de gang te kwijlen. . .   Als ik terug kom ligt ze nog precies op dezelfde plek. Dan wordt ze wakker en kijkt me lodderig aan: "Ben je er nu al?" Langer dan vier uur ben ik nooit weg, dus het valt wel mee met Lonne's eenzaamheid. Daarna gaan we fijn naar buiten.
Vandaag maakte ik deze foto van haar.


Het was heerlijk nazomerweer zodat we de rest van de middag in de tuin doorbrachten. Maar toen kwamen deze wolkjes, dat betekent weersverandering! Jammer....

Geen opmerkingen: