26.8.10

niet veel wijzer, of toch wel?

26 augustus 2010

Het bezoek aan de homeopaat heeft me niet veel wijzer gemaakt. Ook hier geen lichamelijke mankementen gevonden, gelukkig. Volgens haar heb ik een gezonde hond. Maar. . .  de mevrouw bekeek Lonne een tijdje, zonder iets te zeggen of te doen en ze zei: "Lonne is erg opdringerig, doet ze altijd zo bij vreemden?" Uhhhhh, Ja. Ik had allemaal dingen over Lonne opgeschreven en daarover ging het verdere gesprek. Om een uur consult hier in één zin samen te vatten: Lonne is een zenuwpees. Nou, daar had ik geen dierenarts voor nodig, dat wist ik zelf al. Ze legde uit dat ik niet moet onderschatten dat veel lichamelijke klachten een psychische achtergrond hebben. Ik heb twee soorten pilletjes gekregen. Arnica en Nux Vomica. Natuurlijk gelijk op internet gekeken voor informatie over deze middelen. Nux is tegen stress, die Arnica begrijp ik niet zo goed, ben het ook vergeten te vragen.
Ik ga het gewoon geven, na drie weken moet ik resultaat zien.

1 opmerking:

BIBOB zei

http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article957963.ece/Arnica_werkt_nog_steeds_niet

leuk artikel over Arnica ( tegen bloeduitstorting en tegengaan van zwellingen).
Zal me even voorstellen...kom zo maar met onze neus in huis vallen...
wij zijn irenee en BIBOB van de snuffeltsite..
[url]www.irenee.snuffelt.nl[/url]
en bevriend met Myrtsa en wijlen Midas.
En vrouwtje van Myrtsa gaf met je link naar je site...
dan nu nux vomica..mentale enemotionele klachten !
http://robwillemse.nl/homeopathie/middelen/nux-v.html
nuttige artikelen....
maar waarschijnlijk heb je het al zelf nagekeken.
Ik houd zelf van de homeopathie,
de werking is pas na enige maanden echt werkzaam.
Een gedragstherapeut is misschien aan te bevelen....
Beddu de Newfy van mijn dochter hijgt ook snel,soms als een locomotief !
Honden transpireren toch via de tong ?
Ben benieuwd of de voorgeschreven pillen aanslaan bij Lonne...
Zou het leuk vinden om kontakt te houden...
vrolijke groetjes van B & I