21.8.10

beetje ziek

21 augustus 2010
Lonnes verjaardag had niet zo'n leuk einde. Rond half tien, de tijd waarop ze altijd voor "echies" gaat slapen was ze heel onrustig. Heen en weer lopen, hijgen. Als ze eindelijk lag stond ze na 10 minuten weer op. Tja, wat doe je dan als baas? Hoe meer aandacht ik aan haar besteedde, hoe nerveuzer ze werd. Ik denk dat de kluif niet zo goed is gevallen. Te veel? Te vet? Buikpijn? Ik heb haar die nacht nog veel horen hijgen en vanmorgen wilde ze niet naar buiten. Toch maar een zetje gegeven want er moest geplast worden. Ze wilde ook geen eten. Ze begon te kuchen en daar heb ik ervaring mee. Als Lonne veel hijgt, krijgt ze last van haar keel. Dan geef ik haar hoestdrank. Dat doe ik op mijn vingers en die stop ik zonder pardon in haar mond. Dan moet ze wel slikken. Leuk vindt ze het niet, maar het helpt.

De halve dag heeft ze in de gang liggen slapen.  
Gelukkig voelt ze zich nu een stuk beter. Ze heeft gegeten en zelfs met de kinderen uit de buurt gevoetbalt. Het kuchen is nog niet helemaal weg.

1 opmerking:

Anoniem zei

Och Lonne...gelukkig weet je vrouwtje wat ze moet doen.
Ikke ben blij te lezen dat je weer bent gaan voetballen en je weer goed voelt :)

dikke lebber
Myrtsa